Sprawozdania - Komisja Finansowa

logowanie



Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 71 gości 
Sprawozdania - Komisja Finansowa Drukuj
Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 

Komisja Finansowa

Od ostatniego zjazdu budżetowego Komisja Finansowa, podobnie jak w latach ubiegłych, pracowała w składzie: dr Piotr Knast, dr Krystyna Gniatkowska-Gładysz, dr Jacek Kubicki, dr Marek Skoczylas i dr Andrzej Stawarski.

Zgodnie z założeniami statutowymi Komisja Finansowa uczestniczyła w tym czasie we wszystkich działaniach związanych z planami finansowymi oraz inwestycjami prowadzonymi przez Dolnośląską Izbę Lekarską.

W minionym okresie sprawozdawczym Komisja spotkała się 7 razy. W tym czasie zajmowaliśmy się następującymi sprawami dotyczącymi finansów DIL:

  1. opiniowanie wydatków na imprezy współorganizowane przez DIL – VI Niemiecko-Polskie Sympozjum w Görlitz;
  2. opiniowanie wydatków związanych z inwestycjami oraz wybór kontrahentów:
    - zakup sprzętu komputerowego do biura DIL, kancelarii Okręgowego Sądu Lekarskiego i biura Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej,
    - zakup wyposażenia audiowizualnego oraz mebli do Klubu Lekarza,
    - instalacja monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego w budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 45,
    - zakup i instalacja sprzętu transmisyjnego (połączenia audiowizualnego) do sal konferencyjnych w siedzibie DIL przy ul. Kazimierza Wielkiego 45,
    - wynajem pomieszczeń hotelowych w budynku przy al. Matejki 6b;
  3. opiniowanie umowy z Bankiem PKO BP na refinansowanie kredytu hipotecznego zaciągniętego na remont budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 45 w Plus Banku;
  4. ocena realizacji budżetu Dolnośląskiej Izby Lekarskiej w 2015 roku oraz opiniowanie i współpraca przy opracowywaniu preliminarza budżetowego na 2016 rok.

Od kilku miesięcy Komisja Finansowa wraz z powołanym przez Dolnośląską Radę Lekarską zespołem zajmuje się planowanym remontem sali konferencyjnej, mieszczącej się w budynku 6b przy al. Matejki oraz wymianą instalacji elektrycznej w budynku 6b i 6 (dawne biura DIL). Instalacja elektryczna z powodu fatalnego stanu technicznego wymaga natychmiastowej wymiany. Sala konferencyjna w naszej dawnej siedzibie wymaga również gruntownego remontu. Mamy nadzieję, że po zakończeniu prac będzie równie efektowna i nowoczesna jak sale konferencyjne w nowej siedzibie przy ul. Kazimierza Wielkiego 45. Obecnie mamy już wykonane projekty. Prace budowlane rozpoczną się w połowie czerwca i mają potrwać trzy miesiące. Dolnośląska Rada Lekarska przeznaczyła na ten cel 750 tys. zł.

Kończąc to krótkie sprawozdanie, chciałbym podziękować Kolegom z Komisji Finansowej za kolejny rok współpracy na rzecz samorządu lekarskiego.

Dr n. med. Piotr Knast – przewodniczący Komisji Finansowej

 

Zaloguj się aby komentować.